پنج شنبه، 9 فروردین 1403 تماس با ما نقشه سایت صفحه اصلی English
 
 
 
 
     


توضیحات :

با سلام و احترام

از دانشجویان (دوره کارشناسی مهندسی برق قدرت) محترمی که تمایل دارند درس پروژه کارشناسی را با بنده اخذ نمایند، درخواست می‌شود تا قبل از اخذ درس، نسخه‌ای از رزومه علمی و اسکن کارنامه‌شان را از طریق آدرس ایمیل kazem83varesi@gmail.com به بنده ارسال نمایند (در صورت امکان بصورت حضوری نیز مراجعه فرمایید). سپس در صورت تأیید، درس مذکور را از طریق سیستم سماء اخذ نمایند. لازم به ذکر است که اخذ درس بدون طی مراحل فوق، مورد تأیید نخواهد بود.

 

زمینه های پیشنهادی برای درس پروژه کارشناسی:

·         مبدل‌های چندسطحی (Multilevel Inverters)

·         مبدل‌های dc-dc بهره بالا (High Step-up dc-dc Converters)

·         مبدل‌های منبع امپدانسی (Z-Source Inverters)

·         ادوات فاکتس (FACTS Devices)

·         خودروهای برقی/هیبریدی (Hybrid/Electric Vehicles)

·         کاربرد الکترونیک قدرت در انرژی‌های تجدیدپذیر (Application of Power Electronics in Renewable Energies)

·         کاربرد الکترونیک قدرت در ریزشبکه‌ها و شبکه‌های هوشمند قدرت (Application of Power Electronics in Micro/Smart Grids)

 توجه 1: لازم به ذکر است که موضوع پروژه (پایان‌نامه) کارشناسی، تنها محدود به موارد بالا نبوده و دانشجویان گرامی می‌توانند براساس علاقه، موضوع مورد نظر خود را پیشنهاد نمایند.

توجه 2: کسب قابلیت‌هایی نظیر آشنایی با زمینه الکترونیک قدرت، مهارت کار با نرم‌افزار شبیه‌سازی PSCAD/EMTDC و مهارت کار عملی برای اخذ این درس توصیه می‌شود.

توجه 3: دانشجویان عزیز می‌توانند از لینک‌های زیر برای دانلود مقالات مورد نیاز خود استفاده نمایند. لطفاً برای دانلود مقالات، شناسه دیجیتالی (DOI) یا لینک هر مقاله را در قسمت جستجوی لینک‌های زیر قرار داده و جستجو را انجام دهید. بدین ترتیب، لینک مستقیمی برای دانلود مقاله مورد نظر ارائه خواهد شد که با کلیک روی آن، دانلود مقاله شروع می‌شود.

لینک اول (سایت http://sci-hub.tw/)   لینک دوم (سایت http://iranpaper.ir/)   لینک سوم (سایت https://paperhub.ir/)

توجه 4: لطفاً برای دریافت و دانلود هر یک از کتاب‌های لاتین، شماره استاندارد بین‌المللی کتاب (ISBN) یا شابک 13 رقمی کتاب را کپی و در بخش جستجوی این لینک بچسبانید. با انجام جستجو، چندین لینک دانلود ارائه خواهد شد که با کلیک روی هر یک از آن ها، فرایند دانلود کتاب مورد نظر آغاز می‌شود.

توجه 5: دانشجویان گرامی می‌توانند از نرم‌افزارهای PSCAD/EMTDC و یا MATLAB برای انجام شبیه‌سازی‌های پروژه کارشناسی خود استفاده نمایند. برای دریافت فایل‌های الگو و راهنمایی‌های بهتر، یادگیری نرم‌افزار PSCAD/EMTDC توصیه می‌گردد. لطفاً برای دریافت فایل‌های آموزشی نرم‌افزار PSCAD/EMTDC به این لینک مراجعه فرمایید.

توجه 6: لطفاً برای فراگیری و همچنین دریافت فایل الگو و نحوه نگارش گزارش‌ها، به این لینک مراجعه فرمایید. از دانشجویان گرامی درخواست می‌شود تا گزارش‌های هفتگی خود را در قالب فایل مذکور تهیه و ارسال نمایند.

توجه 7: توصیه می‌شود تا برای نوشتن معادلات و روابط ریاضی موجود در گزارش‌ها، حتماً از نرم‌افزار Mathtype استفاده گردد. معمولاً در نگارش گزارش‌ها، اندازه فونت‌های لاتین (انگلیسی) یک یا دو شماره کوچک‌تر از اندازه فونت‌های فارسی انتخاب می‌شوند. بهتر است برای نگارش متون فارسی از فونت B Nazanin با اندازه فونت 12 استفاده شود. برای نگارش متون انگلیسی نیز استفاده از فونت Times New Roman با اندازه 10 یا 11 توصیه می‌گردد.

توجه 8: لطفاً برای وارد کردن مراجع هنگام آماده‌سازی گزارش‌ها، از نرم‌افزار Endnote استفاده نمایید. برای دریافت راهنمای کامل فارسی این نرم افزار، به این لینک مراجعه فرمایید.

       
صفحه اصلی | وب سایت دانشگاه صنعتی سهند | تماس با ما
دانشگاه صنعتی سهند ، دانشکده مهندسی برق - صندوق پستی: 1996-51335 | روابط عمومی: 3444322 0411 | info.ee@sut.ac.ir