دانشکده مهندسی برق - اخبار

 قهرمانی تیم فوتسال دانشکده مهندسی برق در مسابقات فوتسال بین‌دانشکده‌ای دانشگاه

 تاريخ: 01/10/97

 

سرانجام مسابقات فوتسال بین‌دانشکده‌ای دانشگاه صنعتی سهند با قهرمانی تیم دانشکده‌مان (برقی‌ها) به پایان رسید و دانشکده‌های معدن و (مکانیک + پزشکی) در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

بازی فینال که بین تیم‌های دانشکده برق و معدن و با حضور خیل تماشاگران برگزار گردید، از زیباترین و مهیج‌ترین مسابقات چند سال اخیر بود. معدنی‌ها هر چند هوشمندانه بازی را شروع کردند و حتی نیمه اول را با یک گل به سود خود پایان بردند، اما برقی‌ها در نیمه دوم نه تنها گل خورده را جبران کردند بلکه 3 بر 1 از حریف خود پیش افتادند. البته نباید از فرصت‌های پرشمار معدنی‌ها بی‌تفاوت گذشت چرا که اگر بازیکنان این تیم، قدر موقعیت‌ها را می‌دانستند شاید آنان فاتح این بازی بودند. در حالی‌که دقایق پایانی با حملات همه جانبه معدنی‌ها برای به تساوی کشاندن بازی بود اما دفاع سرسختانه و جانانه برقی‌ها مانع از رسیدن به گل مساوی شد و بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم دانشکده‌مان (برق) پایان یافت. در پایان بازیکنان دانشکده‌مان جشن قهرمانی را برگزار کردند. گل‌های دانشکده‌مان را میثم شهریاری، پویا محسنی و مصطفی زینال‌زاده و گل‌های تیم معدن را میلاد صفایی و میلاد رامگر به ثمر رساندند.

در بازی رده‌بندی نیز تیم (مکانیک + پزشکی)، در حالی‌که تا دقایق پایانی 2 گل از حریف عقب بود، در پایان با هدایت کاپیتان خود نعمت ابول‌زاده بازی را به تساوی کشاند و در ضربات پنالتی در مجموع با برتری 8 بر 7 عنوان سوم مستبقات را به خود اختصاص داد و تیم مشترک (عمران + پلیمر) در جایگاه چهارم ایستاد.
دانشکده مهندسی برق ضمن تبریک این موفقیت بزرگ خدمت تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم دانشکده‌مان، توفیقات روزافزون این عزیزان در تمامی مراحل زندگی را از پیشگاه خداوند منان خواستار است.



 درج در سايت توسط : admin